IRC. Ралі Монте-Карло: Гегемонія Peugeot, дебют Fabia S2000 і перемога Ожьє
00:30
Склад учасників видався багатим на відомі імена, так серед пілотів можна було виділити Чемпіона Світу 1994 року Дідьє Оріоля (Peugeot), Чемпіона Європи Луку Розетті (Fiat Abarth), Чемпіона IRC Ніколя Вуйоз (Peugeot), Чемпіона JWRC Себастьена Ожьє (Peugeot). Крім цього серед учасників значилися імена колишнього пілота F1 і команди Subaru, а нині заводського пілота кільцевої команди Peugeot Стефана Саразіна, колишнього пілота Suzuki WRT Тоні Гардемайстера (Fiat Abarth), колишнього пілота WRC Фредді Лойкса (Peugeot), протеже покійного Коліна МакРея - Кріса Мік (Peugeot) і досить швидких Антона Алена знайомого нам по ралійному етапу в Херсоні та Джандоменіко Бассо на Fiat Punto Abarth. Крім цього в серії з'явилася нова марка - Шкода зі своєю Fabia Super2000, пілотами якої стали заводський пілот Ян Копецкі і швидкий фін Юха Хянінен. Такий склад пілотів не міг не привернути увагу любителів ралі до цієї легендарної гонці, більше того маршрут ралі Монте-Карло 2009 року містив у собі класичні спецвідрізки, частина з яких проходила в темний час доби.



З огляду на традиційну для гонки погоду - дощ, сніг, лід виграти міг хто завгодно. Вже на першому спецвідрізку зійшли Оріоль і Розетті. У перший день за лідерство боролися Вуйоз, Хянінен, Саразін і Мік, а на відстані атаки трималися Ожьє, Лойкс і Гардемайстер. Вирішальним фактором в цій боротьбі став вибір гуми. Найбільш вдалими в цій справі виявилися Хянінен, Ожьє і обережний Лойкс. До середини другого дня саме в такому порядку вони й розташувалися на проміжному фініші. Фін лідирував з комфортною перевагою в більш ніж хвилину та у вболівальників Шкоди почала з'являтися ейфорія і передчуття перемоги в дебютній гонці для улюбленої марки. І все ж на останньому СУ другого дня лідерство Хянінена закінчилося - прокол колеса і втрата більше двох хвилин. До кінця другого дня в списку зійшовших з'явився один з лідерів - з поломкою підвіски на своєму Peugeot покинув трасу Ніколя Вуйоз.



З ранку п'ятниці Хянінен був рішуче налаштований повернути перше місце і ... вилетів з траси в першому ж повороті ранкової спецвідрізка. Далі по трасі перевернув свій автомобіль Кріс Мік, який то того був на 4 місці. Ну а вийшов в лідери Себастьєн Ожьє,  відзначивши цей факт кращим часом на спецвідрізку. За Себом розташувався Тоні Гардемайстер, який випередив проколовшого колесо Фредді Лойкса. Попереду пілотів чекали нічні гірські спецвідрізки, які закінчувалися далеко за північ. Кращим на цих трасах став Стефан Саразін, який показав відмінний час, завдяки чому став на фініші третім. А невдахою виявився Гардемайстер. Він не вийшов на старт SS12 через проблеми з електронікою на своєму Fiat. Ожьє і Лойкс, перестраховуючись, так і фінінішіровали на першому та другому місці завдяки своїм чималим тимчасовим відривам від переслідувачів.



Слід відзначити, що гонка для Себастьєна Ожьє стояла окремим пунктом у програмі сезону 2009. Основним завданням є успішний виступ в команді Citroen Junior Team в чемпіонаті WRC, а в IRC Себ потрапив за програмою''BFGoodrich Drivers Team''. Сенс даної пограмми - надати пілотам можливість виступити на своєму національних етапі, що входить в календар серії IRC. Ожьє, що живе неподалік від траси ралі Монте-Карло став тим національним пілотом, який вивів на старт Peugeot 207 S2000 підготовлений чемпіонською командою Kronos за підтримки відомого виробника гуми.''Я хочу подякувати''BFGoodrich''за цю програму. Це рішення доводить те, що вони впевнені в моїх силах, і я не маю наміру їх розчаровувати''. І Себастьєн дійсно не підвів вигравши своє перше Монте-Карло, одержав свою першу перемогу за кермом повнопривідного автомобіля.



Переглядів: 1077 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0 |