Вівторок, 07.01.2025, 15:46
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
WRC
ZmeyДата: Вівторок, 12.02.2008, 01:03 | Повідомлення # 31
Полковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 175
Репутація: 0
Статус: Offline
Интересно и насколько он привысил допустимую скорость?

Ралли - это моя жизнь!
 
MEGASinKДата: Вівторок, 12.02.2008, 12:30 | Повідомлення # 32
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 139
Репутація: 1
Статус: Offline
блін,повтикав я раллі Швеції-і просто шокований! грьобане глобальне потепління -всю гонку зіпсувало. Це повний маразм їхати на шипованих шинах по гравію. Фішки додали іскри з-під коліс машин.

http://www.megafon.io.com.ua/album.php
 
RusДата: Середа, 13.02.2008, 18:21 | Повідомлення # 33
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 58
Репутація: 0
Статус: Offline
Якби в Себа була тармакова резина і налаштування боліду від би втік від поліцаїв :D :D
 
ZmeyДата: Середа, 13.02.2008, 23:25 | Повідомлення # 34
Полковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 175
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Rus)
Якби в Себа була тармакова резина і налаштування боліду від би втік від поліцаїв

А смысл - потом сдавай на права заново.


Ралли - это моя жизнь!
 
OlejkaДата: Четвер, 14.02.2008, 00:00 | Повідомлення # 35
Лейтенант
Група: Проверенные
Повідомлень: 52
Репутація: 0
Статус: Offline
Нібито казали що випаде сніг, і раллі буде як завжди сніжним, а виявилось що якась багнюка.... Але тим не меньше поганою погода була для всіх, і треба віддати належне Латвалі, який в цих умовах продемонстрував дуже пристойну їзду.
 
adminДата: Четвер, 14.02.2008, 08:25 | Повідомлення # 36
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 264
Репутація: 3
Статус: Offline
Quote (Zmey)
А смысл - потом сдавай на права заново.

Він би втік на С4 прямо в Францію. Там його люблять і права б не забрали :D


 
adminДата: Четвер, 14.02.2008, 09:21 | Повідомлення # 37
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 264
Репутація: 3
Статус: Offline

На другому етапі чемпіонату світу по ралі, який пройшов в Швеції, був побитий 28-річний рекорд. Фінський пілот Ford Ярі-Матті Латвала (Jari-Matti Latvala) — йому 22 роки — став наймолодшим переможцем за всю історію світової першості і відібрав звання рекордсмена у свого співвітчизника Хенрі Тойвонена (Henri Toivonen).

Ну і звичайно, ця перемога стала для Латвали і першою в кар'єрі. Причому Ярі-Матті захопив лідерство вже на другій спецділянці і до самого фінішу контролював хід гонки з вельми комфортним відривом. Друге місце залишилося за напарником Латвали Мікко Хірвоненом (Mikko Hirvonen), а замкнув трійку ще один екіпаж форда під управлінням Джанлуїджі Галлі (Gianluigi Galli).

Ford міг завершити шведське ралі і зовсім з феноменальним результатом, доберись всі п'ять Focus WRC до фінішу в очковій зоні. Але доля вирішила інакше — на передостанній спецділянці із-за технічних проблем зійшов Меттью Уїлсон (Matthew Wilson), а ще в суботу зупинився на одинадцятому «допі» норвежець Хеннінг Солберг (Henning Solberg).

А що ж Себастьен Льоб (Sebastien Loeb)? На жаль, француз, для якого ця гонка стала сотою в кар'єрі, вже на четвертому СУ помилився в лівому повороті, зачепив сніжний бруствер і перевернув свій Citroen C4 WRC. Пошкодження кузова були не дуже серйозні, але поломка зчеплення остаточно вивела Льоба з боротьби.

Після сходу Лоеба честь Сітроєна в Ралі Швеція-2008 відстоювали іспанець Даніель Сордо (Daniel Sordo) і естонець Урмо Аава (Urmo Aava). Із-за накладеного п'ятихвилинного штрафу за заміну мотора Сордо не зміг боротися за високі позиції, хоча і дістався до фінішу шостим. Але умовами, в яких проходило ралі, Даніель був особливо задоволений.

Із-за відлиги Ралі Швеція проходило не на звичному сніжному і крижаному покритті, а на суміші з гравію і залишків снігу. І Сордо чудово адаптувався до цього «коктейля», регулярно фінішуючи в числі кращих в третій день гонки. А ось Урмо Аава після своїх пригод в п'ятницю дістався тільки до 18-го місця в «абсолюті».

Не змогли підтвердити свою прудкість на шейкдауні і пілотах Subaru. Кріса Аткінсона (Chris Atkinson) розвернуло на третій спецділянці, і він втратив 15 хвилин, а Петтер Солберг (Petter Solberg) після сходу суперників в середині очкової зони потихеньку дістався до четвертого місця з трихвилинним відставанням.

Справжньою сенсацією шведського етапу став 18-річний норвежець Андреас Міккельсен (Andreas Mikkelsen), який за кермом Ford Focus WRC став п'ятим на фініші ралі! І, до речі, — екіпаж Андреаса був четвертим в очковій зоні. Сьоме місце дісталося Тоні Гардемайстеру (Toni Gardemeister) — кращий поки результат для Suzuki SX4 WRC. Замкнув вісімку фін Хяннінен на Н-груповій Mitsubishi Lancer Evolution IX.

Після такого могутнього удару, нанесеного Ford, Лоеб відкотався на третє місце в чемпіонаті, а Citroen і зовсім відтіснили на четвертую позицію в командному заліку. Втім, титулований француз нечасто балує суперників своїми помилками і постарається відігратися вже на наступному етапі, який пройде 28 лютого — 2 березня на мексиканській землі.

Резульатити ралі Швеції 2008:
1 Латвала/Анттіла Ford Focus RS WRC 2 г 46’41"2 -
2 Хірвонен/Лехтінен Ford Focus RS WRC 2 г 47’39"5 + 58"3
3 Галлі/Берначчіні Ford Focus RS WRC 2г 49'04"4 + 2'23"2
4 Солберг/Міллс Subaru Impreza WRC 2 г 49'40"6 + 02'59"4
5 Міккельсен/Флоене Ford Focus RS WRC 2 ч 52'27"2 + 05’46"0
6 Сордо/Марті Citroen C4 WRC 2ч 53’54"3 + 07’13"1
7 Гардемайстер/Туомінен Suzuki SX4 WRC 2 ч 57'16"5 + 10'35"3
8 Хяннінен/Марккула Mitsubishi Lancer IX 2 ч 59’08"7 + 12’27"5

Положення в чемпіонаті (особистий залік):
1 Хірвонен Ford Focus RS WRC 16
2 Латвала Ford Focus RS WRC 10
3 Льоб Citroen C4 WRC 10
4 Галлі Ford Focus RS WRC 9
5 Солберг Subaru Impreza WRC 9
6 Аткінсон Subaru Impreza WRC 6
7 Дюваль Ford Focus RS WRC 5
8 Міккельсен Ford Focus RS WRC 4
9 Сордо Citroen C4 WRC 3
10 Гардемайстер Suzuki SX4 WRC 2

Кубок Кострукторів:
1 Ford 26
2 Stobart 16
3 Subaru 16
4 Citroen 15
5 Suzuki 5


 
AndryhaДата: Четвер, 14.02.2008, 09:27 | Повідомлення # 38
Сержант
Група: Проверенные
Повідомлень: 22
Репутація: 0
Статус: Offline
А помоему Латвала продемонстрировал не просто пристойную, а нереальную езду.
Хорошо, стабильно, быстро и на втором месте;) приехал Хировонен, а Латвала "валил" два первых дня. Красавец.


Каждый должен самосовершенствоваться. Каждый водитель имеет свои ограничения. Мои ограничения -немного больше, чем у других.Айртон Сенна да Силва ©
 
RusДата: Четвер, 14.02.2008, 12:21 | Повідомлення # 39
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 58
Репутація: 0
Статус: Offline
До повного щастя Латвалі не вистачає візиту до стоматолога, щоб навести лад із передніми зубами... А так все в нього ОК! :D
 
ZmeyДата: Четвер, 14.02.2008, 16:00 | Повідомлення # 40
Полковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 175
Репутація: 0
Статус: Offline
Очень разочеровал Урмо.Смотрел обзор и просто тупо смотреть на Урмо.С таким накатом в джуниоре можно хотя бы не дупускать таких детских ошибок как он допускал.А так гонка нормальная.Очень болел за Джиджи и он не разочеровал.

Предлагаю вылаживать свои коменты(зачётную восьмёрку) на каждую гонку.Начинаем с Мексики.
1Себ
2Хирвонен
3Солберг
4Сордо
5Галли
6Латвала
7Андерсен
8Аткинсон.


Ралли - это моя жизнь!
 
adminДата: Четвер, 14.02.2008, 17:01 | Повідомлення # 41
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 264
Репутація: 3
Статус: Offline
Quote (Zmey)
Очень разочеровал Урмо.Смотрел обзор и просто тупо смотреть на Урмо.С таким накатом в джуниоре можно хотя бы не дупускать таких детских ошибок как он допускал

Мене теж розчарував :(. Я навіть за нього вболівав.... Мабуть такі тупі помилки - це через хвилювання... Надіюсь він все таки покаже все на що він здатен (того року на Міцубі він все ж непогано їхав).


 
ZmeyДата: Четвер, 14.02.2008, 18:29 | Повідомлення # 42
Полковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 175
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (admin)
(того року на Міцубі він все ж непогано їхав).

Даже очень хорошо(Фмнляндия и Новая Зеландия).


Ралли - это моя жизнь!
 
MEGASinKДата: Неділя, 17.02.2008, 15:59 | Повідомлення # 43
Підполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 139
Репутація: 1
Статус: Offline
Cолберг лучший!

http://www.megafon.io.com.ua/album.php
 
ZmeyДата: Неділя, 17.02.2008, 18:01 | Повідомлення # 44
Полковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 175
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (MEGASinK)
Cолберг лучший!

Будет лучшем когда получит конкурентноспособную технику.

Добавлено (17.02.2008, 18:01)
---------------------------------------------
Молодым везде рады.
Карьера профессиональных спортсменов довольно коротка. Эта истина, конечно же, относится и к участникам чемпионата мира по ралли. Вчерашние дебютанты и новички мирового раллийного первенства уже ходят в «ветеранах»...
Еще совсем недавно мир с удивлением наблюдал за тем, как Себастьен Леб в первой своей гонке на Citroen Xsara WRC финиширует в Санремо на подиуме, как едут «на ушах» Петтер Сольберг и Джанлуиджи Галли, как сражается с «монстрами» молодой Тони Гардемайстер. А посмотрите на возраст нынешних участников чемпионата мира – названные выше гонщики входят в категорию «стариков», ведь им уже за 30 лет!
Чемпионат мира стремительно «молодеет», выросло новое поколение «молодых волков», причем тех же Микко Хирвонена, Франсуа Дюваля, Пер-Гуннара Андерссона, Криса Аткинсона и Урмо Ааву к ним можно отнести лишь с оглядкой на «аксакалов», ведь и им уже по 28-29 лет.
А вот Даниеля Сордо (24), Яри-Матти Латвалу (23) и Андреаса Миккельсена (18) вполне можно считать пилотами будущего – запас времени у них большой, а достижениями уже можно гордиться. Кстати, в эту группу можно включить и россиянина – 17-летний Евгений Новиков имеет все шансы на то, чтобы наравне с этой тройкой пилотов возглавить элиту мирового ралли.
А пока «молодежь» на прошедшем ралли Швеции разом сумела побить два рекорда – Латвала стал самым молодым пилотом из числа победителей этапов чемпионата мира, а Миккельсен (которого тренирует новоявленный «пенсионер» Маркус Гронхольм) – из пилотов, набиравших очки в гонке.


Ралли - это моя жизнь!
 
RusДата: Понеділок, 18.02.2008, 14:38 | Повідомлення # 45
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 58
Репутація: 0
Статус: Offline
Головне щоб ніхто із них плавно не перейшов із розряду "молодий і перспективний" у розряд "та вже не молодий і досі не перспективний". Згадаймо хочаб Мартіна (завжди за нього вболівав). Був молодим і перспективним, гляди, тай кор'єра плавно пішла під відкос (сподіваюся він таки стане бойовим пілотом субару).
 
Пошук: